Archive for July, 2009

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-23

  • @OCIHACOSP I do my best to stop people from being gay and to stop womb lynching! in reply to OCIHACOSP #
  • maria sotomayor will take away your guns and give them to the UN so that foreigners can shoot you in the back!! #tcot #nra #teaparty #
  • y’all just wait – larry sinclair is may be getting ready to drop the bombshell that he had sex with #sotomayor while she smoked crack #
  • RT @OCIHACOSP: OBAMAWITCHDOCTORCARE=REPARATIONS for the BLACKS!! Call yr senators NOW!!! #tcot #teaparty – THIS IS SERIOUS FOLKS CALL NOW!!! #
  • @alienInfix they’re all Godcast and y’all can get ’em on iTunes, too http://bit.ly/LWre1 God bless ya! in reply to alienInfix #
  • @techweenie that’s a dumb question, son. mccain don’t look panamanian! stupid lie-berals in reply to techweenie #
  • @Stranahan i don’t understand how not wanting your president to be a kenyan tribal voodoo chief is racist!! in reply to Stranahan #
  • how many liberals does it take to change a light bulb? NONE! they’re all too busy taking drugs, killing babies and hating GOD! #
  • more lie-beral drug taking – RT @andreamercado Seriously needs a *local* source emery powder #
  • RT @bellez8: Fraudulent Voter Registration..they say it wasn’t for fraud votes??? Then why register them?? -y’all understand it real good!! #
  • out of little ACORNs the destruction of the democracy, God and the America way of life grow!!! DON’T TAKE THE CENSUS!!!! #
  • would y’all be interested in a ustream version of the Hour of Bein’ Good? #
  • @eliter it weren’t supposed to be used to get my location so the UN could fire a missile thru my window via UPS tracking! in reply to eliter #
  • stupid cops trying to protect us from thieving crack addicts…my goodness #
  • @eliter that satellite stuff is how we got rid of the taliban, son! in reply to eliter #
  • @eliter well, y’all know what i meant and didn’t mean to cause ya any offense, boy in reply to eliter #
  • @eliter that’s just cuz they ain’t old enough to know better in reply to eliter #
  • RT @Twittian4Truth: Traitor Alert: Graham (202) 224-5972 voting 4 the bias judicial activist Sonia Sotomayor. Tell him to grow a set! #tcot #
  • @eliter if they had religion they’d be voting right and if they was tolerant they wouldn’t put a racist on the SCOTUS!! in reply to eliter #
  • @eliter “they” is them poor lost kids whose democrat parents raised ’em to hate God and America in reply to eliter #
  • for all you parents that think it’s ok – Harry Potter Breaks All Ten Commandments! – http://bit.ly/8CIih #
  • #Twitition Fetal Consent For Abortion http://twitition.com/6imyr @STROnline #
  • @redwoodr that’s why we gotta change the law!! in reply to redwoodr #
  • RT @mikehanback: NRA to rate senators on Sotomayor vote they can run but can’t hidehttp://bit.ly/o17g8 – we got ’em in our sights! HAHA! #
  • if a stillborn got a birth certificate then why can’t the so-called president of the united states??? http://bit.ly/sfPod bless Mrs #Palin! #
  • @AliciaMorgan all that’s gonna change,pumpkin! in reply to AliciaMorgan #
  • @JulesBeaujolais i thought y’all was supposed to be smart! i’m saying that if a stillborn can show their birth cert. why can’t BHO?? in reply to JulesBeaujolais #
  • @JulesBeaujolais i know y’all are trying to give me one of them computer viruses – prolly take me to a porno site or something in reply to JulesBeaujolais #
  • so gates got all the charges dropped against him? guess some people get special treatment in this country! VOTE NO ON #SOTOMAYOR!!! #

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-22

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-21

  • RT @m_e_g_a: Michael Jackson death is the same day as the birthday of Sonia Sotomayor -i’m betting she a pedophile just like him!! SAY NO!!! #
  • you wanna “compelling personal story”? put down the harry potter and #sotomayor hearings and pick up the NEW TESTAMENT!! DON’T GO TO HELL!!! #
  • our boys aren’t conquering terror in towelhead-land to have a mexican racist baby killer on the supreme court ! SAY NO NOW!! DON’T KILL USA! #
  • is focus on the family gonna start marrying homos soon? THEY PROBABLY WILL!!! http://bit.ly/keixp #
  • “i don’t like ‘dialog’ because it implies there’s no right answer” – brannon howse is so dang smart! #
  • @RaceCar23 cuz she’s a racist baby killer who wants to take away our guns and makes us speak french in reply to RaceCar23 #
  • @ladawn wherever people make Jesus cry in reply to ladawn #
  • Maine Senator Susan Collins becomes the 4th Republican to decide that a pit of Hell is better than doing God’s will #
  • RT @dlayphoto: RT @clevelanddotcom: Cleveland zoo gets new koala bear from FRANCE http://bit.ly/kFtSp – this is how it starts, folks! #
  • @salimfadhley i ain’t “going with the flow” especially if that flow leads to HELL! in reply to salimfadhley #
  • will barak HUSSEIN obama’s healthcare “plan” force you to try sodomy because the govt thinks you should? #
  • obama’s healthcare plan? kill all the preborns and once there ain’t no people left on earth he takes all the money #
  • filthy democrat party supports the PUBIC option for healthcare! is box or breifs gonna be a question on the census now! VOTE NO ON MCCASKILL #
  • @JulesBeaujolais thanks for the RT! i ain’t the genius – Jesus is! in reply to JulesBeaujolais #
  • @ExitPass i’m sure that supposed to mean somthing but i don’t know what in reply to ExitPass #
  • @ExitPass my brain only hurts when i can’t take the screeaming of pre-borns no more in reply to ExitPass #
  • @JulesBeaujolais i ain’t no drug addict smoking crack in chicago! in reply to JulesBeaujolais #
  • @Memaloose y’all are gonna need to follow me, pumpkin in reply to Memaloose #
  • RT @The_Patriot: Criminal Complaint of Treason Filed in Federal Court in Eastern Tennessee against Barrack Obama on March 17th. GOD BLESS YA #
  • @JulesBeaujolais i just take things on face value. i ain’t all high and mighty like y’all in reply to JulesBeaujolais #
  • only two more days until Mrs. #Palin can start taking care of her family the way that God intended her to #
  • @OCIHACOSP it gonna feel like a second, pumpkin! i just hope that Bristol don’t get knocked up again before she leaves! in reply to OCIHACOSP #
  • @heliotrope77 y’all keep making fun, woman in reply to heliotrope77 #

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-20

Powered by Twitter Tools.

postheadericon Racist Abortionist: AKA – Liberals

Maria Sotomayor is gonna find herself jilted the altar like a homo whose “partner” done run off with the best man right before the wedding.  That mean she ain’t gonna be the first racist baby killer on the Supreme Court.  I’m still shaking my head about how lie-berals can call fine upstanding Christians “racists” while defending her hatred of dyslexics!

It don’t make no sense.

God is Love!
BBN
www.billybobneck.com

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-19

  • STOP SOTOMAYOR SO THAT THE NWO DOESN’T TAKE OVER AND MAKE US LEARN FRENCH!!! #
  • I think that 6mos shoulda been enough to fix everything and he ain’t. Impeach obama!!!! #

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-18

  • @Somuchpain 1000% right! all dirty filthy lie-berals and towelheads do is name call and duck the issue! #
  • RT @gbbCoachG: Sotomayor committed purgery – don’t need to say more than that! #
  • i gotta a cousin that got a law degree in the mail. can he be a SCJ, too? #sotomayor #
  • RT @dcthornton: RT @HEY_OBAMA: RT @cajunlady0: HEY OBAMA!! America did not drop the soap, so BACK OFF!!! #osux #tcot haha! – he’s a homo! #
  • 3 “republican” senators confirm that they’re going to Hell – http://bit.ly/iAh4b #
  • @hipEchik y’all need to get rid of them homo friends before they convert you and you wind up in Hell. you’re consorting with sin!! #
  • @hipEchik just as a baby killer can be a Christian, a homo lover can’t neither #
  • Obama pays lie-beral bloggers $4/word to trash Christians and republicans #
  • RT @Equaltarian: HAVE 2 MAKE SURE SOTOMAYOR DOES NOT GET CONFIRMED, SO TELL ALL THAT SHE IS A RACIST&HATES GAYS. DON’T GIVE HER ANY POWER #
  • @schmiss God bless ya!! in reply to schmiss #
  • RT @Equaltarian: @lpeterson69 SENATORS ARE ALL ALCHOLICS AND WHY WOULDN’T THEY SUPPORT ONE OF THEIR ON. SOTOMAYOR WILL NOT B CONFIRMED #
  • #sotomayor would legalize muslim in the USA and make it illegal to have sausage with your breakfast and pork for dinner!! #
  • IF THERE IS ONE THING AND ONE THING ONLY THAT Y’ALL NEED TO KNOW ABOUT THE WOMAN MARIA #SOTOMAYOR IT’ STHAT IF SHE GETS CONFIRMED SHE’ … #

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-17

Powered by Twitter Tools.

postheadericon BBN Tweets For God 2009-07-16

  • why didn’t nobody get bent outta shape when ricky told lucy she had some ‘splainin to do? always made me laugh cuz he didn’t speak too good #
  • what’s all this with #sotomayar and perry mason? i woulda thought she’d indetifty with the cisco kid #
  • #sotomayor question: how can you be a SJC when puerto rico ain’t even a state?? #
  • all #sotomayar’s gotta do is admit she’s a racist and we can move on. how hard is that?? #
  • @max843 the question ain’t answered until she gives a good answer and admits he’s right #
  • @oldgloryradio he wanna kill our kids, take our land and put us to work burning bibles on a plantation run by the illuminati in reply to oldgloryradio #
  • mary bois says maybe #sotomayor was having “a bad day” – maybe she run out of midol? #
  • i’m wondering if #sotomayor will spit on #ricci when he comes in #
  • so i guess #sotomayor gets to beat up on whoever she wants and the ABA don’t care #
  • #sotomayor hates white male dyslexic firefighters! CALL YOUR SENATOR NOW AND STOP HER CONFIRMATION!!! #912 #TCOT #TEAPARTY #
  • that poor #ricci still looks like he got PTSD from #sotomayor dashing his dreams and destroying his life #tcot #912 #
  • @justin_hart are there ANY lie-berals that ain’t racist? we freed the slaves and the iraqis. what’ve they ever done? in reply to justin_hart #
  • @conservogirl she ain’t even smart! in reply to conservogirl #
  • @conservogirl amen to that! i don’t even think she bothered wax her upper lip on the most important day of her life! in reply to conservogirl #
  • @CleoK celebrate now cuz it ain’t gonna me having the flesh burned off my body in a fiery pit of Hell for all eternity in reply to CleoK #
  • @conservogirl that’s right! she is DEFINATELY no thomas. and it’s ok for men to have mustaches but NOT women in reply to conservogirl #
  • @CleoK don’t y’all go accusing me of bein no hermaphrodite! i’m all MAN in reply to CleoK #
  • “just cuz she’s a racist don’t call her a racist cuz that’s a racist thing to say” is that what “wade” is saying? #
  • that poor, poor white dyslexic firefighter! it’s so brave for him to be reading when it’s so hard for him! #sotomayor #
  • #ricci ignored his wife and kids while he struggled to read “f-i-r-e” for months only for #sotomayor to personally laugh in his face #
  • #ricci gotta follow along with his finger and it just breaks my heart! it’s like looking at crippled children #sotomayor #
  • we gotta NOT confirm #sotomayor so that we help ALL mexicans work harder and EARN what they get not have the world give it to them #
  • @LAmaleCA go back to russian, son! in reply to LAmaleCA #
  • it’s about time that @foxnews is finally gonna get a chance to present the TRUTH #sotomayor #
  • @foxnews makes it official – she’s a racist! if ya can’t trust @foxnews who can ya trust?? #
  • @conservogirl chavez proves that republican women are prettier than libtards! she’s even mexican, too! #sotomayor in reply to conservogirl #
  • @lanejoplin especially the ones that hate her in reply to lanejoplin #
  • @LAmaleCA which is why #sotomayor ain’t gonna be confirmed – make way for alberto gonazles! in reply to LAmaleCA #
  • @elonjames y’all get upset when all he was doing was trying to relate to him! in reply to elonjames #
  • chavez from @foxnews #sotomayor that mexicans are OVER represented on the bench! #
  • chavez is right when she says that #sotomayor didn’t work as hard as the firefighters #
  • JUST SAY NO TO WHITE MALE OPRRESSION AND DISCIRMINATION!!! VOTE NO ON #SOTOMAYOR!!! #
  • America is less safe because #sotomayor discriminated against #ricci – KEEP AMERICA SAFE FROM HOUSE FIRES – NO SOTOMAYOR!!! #
  • @Degringolade Joseph Farah passes fer mexican all the time, son. #sotomayor #sotoshow #

Powered by Twitter Tools.

postheadericon Baseless Accusations And Maria Sotomayor

My goodness! I can understand that lie-beral defeato-crats who don’t know nothing about Jesus or morality might wanna think that I’m some kinda idiot but when God-fearing Christians start attacking me, well, I just don’t know what to say!

I also talk about how Maria Sotomayor ain’t got no chance in heck to get confirmed for the Supreme Court.  I been watching the hearings and y’all can follow me on that Twitter thing – @stronline.  I’ll do a wrap up in a little bit but when a nominee threatens a senator with a gun you can be pretty much sure that the rapture is coming soon!

God is Love!
BBN
www.billybobneck.com

Help Me Help Jesus Help You
Amount:

Website(Optional):
Tell Me Wh You Love America!
Billy Bob Neck’s Hour Of Bein’ Good
Billy Bob Neck's Hour of Bein' Good Sundays @ 2pm EST on Blog Talk Radio Billy Bob Neck's Hour Of Bein' Good

NO SECULARISTS OR LIE-BERALS!

Blog Talk Radio
Supporting The Mission!
Categories
Search