Archive for the ‘Gay’ Category

postheadericon Soccer – America’s Path To Socialism

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Keep Homos Out Of The Military!!

`

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon George Rekers Ain’t No Homo!

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Ask And Tell

I’m real sorry for putting this up late. The lie-berals over at WMFO apparent thought this show was too truthful and went and messed up the place that you get the thing from. Too bad for them that a lot of former godless Linux users find the strength and hope of Jesus Christ and was able to get the show anyway! Guess y’all lost again, SATAN!

Anyway, the “president” wants to let homos fight like girls in the military, which I guess makes sense if ya wanna lose the glorious War on Terror but like a retired military man told me, “ya can’t protect the front AND protect the rear.”

I also talk about the travesty of convicting Scott Roeder in 37mins and the good common sense of Phyllis Schlafly talking about how women can’t be oppressed cuz they live longer than men. Why don’t lie-beral THINK??

God is Love!
BBN

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Mark Sanford – Victim Of The Homo Agenda

Andre Jackson and David Escobales

The Bible says that “”pride goest before a fall” but that ain’t the right translation of it.  The good translation is “homos goest before a fall” and ain’t no one knows that better than Mark Sanford, now.

I heard a lot of folks saying that Sanford was in the running to beat Alan Keyes in 2012.  I weren’t never convinced of that.  Sanford didn’t like homos, that’s true, and he made sure that they couldn’t corrupt poor orphans and pre-borns that was already gonna have a hard enough time in life without having to fend the advances of the pedophiles that adopted them.  And he weren’t for homo marriage, neither.  But he weren’t strong enough with God to listen to what He wanted by outright outlawing homos in South Carolina.  If he’d done that, then maybe he wouldn’t have fallen prey to the loose morals and butt sex that follow when you allow homos to gain a foothold in your state and country.

400x600_mg2006_kissing_mormons
The Mor(m)on Church is a perfect example of how
not driving out the homos from their midst will
allow the infection to spread. (Ed. Note – Mor(m)ons
are NOT Christians)

“Billy Bob,” you’re prolly lisping, “are you saying that homos have turned South Carolina into another Sodom and Gommorah?”  Yup.  I am.

The once proud and Godly state of South Carolina has not less than TWENTY THREE homo bars and that’s not counting homo brothels and child pornography rings.  And in 2008, Linda Ketner, a card carrying lesbian was allowed to run for Congress and dang near beat out the Dr. Dobson approved candidate, Henry E. Brown.  If that ain’t proof that the murderous gay Nazi cannibals is making their way to the heart of the South, then I don’t know what else will convince you.

lindaketner1
Like most lesbians, Linda Ketner tries
hard to look like a straight woman in public
but as soon as the door to her S&M dungeon
closes, the mask comes off.

By not cracking down on the homos in his state, Mark Sanford allowed sin to multiply and it was just gonna be a matter of time before promiscuity and loose morals made its way from the bottom of the urine soaked homo clubs up to the pristine and formally sin-free zone of the Governor’s office.

So Mark Sanford ain’t gonna be no threat in 2012.  Alan Keyes already showed us he knows how to deal with the homos among  us.  Rather than risk his marriage and eternal soul, he kicked his daughter out of the house when she allowed Satan to turn her into a dyke.

alan_keyes
Dr. Alan Keys, known to many conservatives
as the Negro’s Negro, is the only perpetual candidate
that will bring this country back to Levitical teachings.
Put your money on him to be our next President!

If Mark Sanford had had the courage to kick the homos out of his state, he might not be in the position he’s in today.  I ain’t gonna apologize for him, but it weren’t all his fault, neither.

God is Love!
BBN
www.billybobneck.com

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Satan On Wheels: World Naked Bike Ride

wnbr

We tried to warn y’all that riding a bike instead of driving a car would lead to sin, sodomy, economic collapse and the death of America.  But you wouldn’t listen.  “Ha ha,” you snickered in you’re high pitch homo laugh, “it’s just a bike.  What wrong with riding a bike?  You don’t use no gas.  You help the ‘environment’.  You get exercise.  Ain’t nothing wrong with riding a bike!”

One of these days one of two things is gonna happen –

1) Y’all will start listening to us when we tell you to listen to God

2) You’re gonna wake up with the flesh burning off your body in Hell and wished you’d listened to us when we told you to listen to God.

satan
Satan can’t wait to get you into Hell so he
can’t torture you for all eternity.  And it ain’t
gonna be easy torture like waterboarding.

What did riding a bike get us?  The World Naked Bike Ride , that’s what, and if that don’t make God angry enough to bring about the Rapture, then I don’t know what will.

What’s The World Naked Bike Ride?  It’s people riding bikes…NAKED.  Right out in plain view!  Taking their clothes off and showing their nakedness not only in front of God but in front of people they ain’t got no cause to show their nakedness to!  Imagine leaving church with your young son one afternoon only to be confronted with thousands of naked people on bikes!  What kinda damage is that gonna inflict on that poor child?  What kinda horrible nightmares will he about getting chased by oversized breasts and genitalia?  Is that gonna instill the proper sense of shame that God gave to Adam and Eve about their nakedness?  Or is it gonna spur him on to rip off his clothing and join a filthy hippie bike commune?

I’d say yes.

wnbr2
Bike riding can lead to lesbianism, homosexuality, body painting
and white slavery.

And it goes beyond disobeying the word of God.  It’s a blow to the American economy which runs on oil, coal and natural gas.  Guess who loves riding bikes?  Commies and yurpeens, that’s who.  How are their economies doing?  Not as good as ours.  Why?  Cuz we don’t ride bikes. Americans are putting money back into the economy every time they go to the pump unlike the selfish and self-serving so-called “citizens of the world” who don’t care about their economy cuz they don’t wanna work anyway.  They’d rather just ride around the countryside picking loganberries and singing The Internacionale.

Support America!  Drive a car!

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon …And Justice For Porn

Lemme ask you a question – what would you do if your third grade son or daughter come back from school and told you they learn how to perform an abortion?  I guess if you was a liberal you’d probably jump up and down for joy because you’d be saving a $15 co-pay every time you killed a pre-born and you could buy that much more crack cocaine.  If you was a decent person, you’d run right down to that school with a licensed handgun and march that principal right to jail.

080000-speculum-pelvic-exam
A mild sample of the kinds of images third graders are allowed
to view in their school and public libraries

Lemme ask you another question – Let’s say once you get to that jail, the police chief puts you in jail because under the current socialist dictator it ain’t no big thing for a child to look at pictures of a woman’s nether regions either for sexual gratification or under the guise of “education”?

Lemme ask you one last question – what if the number two man at the Justice Department of the United States of America didn’t have no problem with that?

Meet David Ogden – defender of porn and number two man at the Justice Department.  God bless America?  I’d say God damn America!

janet-reno_david-ogden
The Bible says: “You are the company you keep.” David Ogden keeps
company with Amazonian transexuals.  What does that say about him?

Ogden has made a career of perfecting his hatefulness towards God, America and the family.  How many pre-borns has he killed? Several million – and that’s a conservative number.  He’s one of those liberals that wanna see 11 years old having as much sex as they can (cuz it’s “healhty”) and then slaughter the precious pre-born that could grow up to be the Supreme Court Justice that overturns Roe v. Wade once and for all.  It ain’t nothing but womb lynching and America ought hang its head in shame!

But how he’s gonna get a 11 year old interested in throwing away her childhood on the sins of the flesh with every single boy (and girl) in her school if her parents are trying to raise her right?  That’s real simple – the internets.  Ogden thinks that everybody has the right to watch hardcore straight and gay porn not only in a public library but also right in the school classroom. That’s right – if the so-called “teacher” wants to show [title redacted – Ed.] which features two men engaged in [act redacted – Ed.], [act redacted – Ed.] and felching because he thinks it’s “art” then he can just fire up the personal computer Bill Clinton loaded with Al Gore’s internets and show it right there in the classroom!  That’s what he argued for when he argued against the Children’s Internet Protection Act of 2000 – hardcore gay porn in your child’s classroom.  You still think government schools is a good idea?  I don’t!

spidey_sac
A scene from Spermyman 4, a homo porno easily available
for your 5 year old to download on Al Gore’s internets of
sin and sodomy.  Try finding scripture on the Al Gore’s internet –
I doubt you can.

If you send your children to a government school (and if you’re reading this you probably don’t), then Odgen wants to make sure that you ain’t got no choice as to where you’re child goes.  Do you want your child to go to a nice, clean school with kind, Christian teachers and students whose parents don’t traffic in the sex and drug industry?  Well, I guess you’re just too narrow minded for Mr. David Ogden.  He thinks you “fear the unknown” and “shy away from substantial interaction with people of other races.”  Well, thank you so much for trying to run my life!  Last time I check, I thought I could decide whether my children should be allowed to talk to negros and Mexicans!

pimp
David Ogden thinks our children should learn the finer
points of “pimpin'” and crack dealing from the parents
of their classmates in government schools.  I disagree.

None of this means nothing compared to evil wickedness of his biggest, vilest act – defending braille versions of Playboy and Penthouse.  That’s right – porno for blind people.

I can understand a lot of things.  I can understand that lie-berals hate American because they love Satan and Joe Stalin.  I can even understand how being a homo can make you so bitter and desperate that you’d wanna make everyone bitter and desperate, too.  But I will never even begin to understand why you’d ever wanna corrupt blind people who God has already cursed for their sins.  That is the very definition of wickedness.  And that is exactly what David Ogden, under the guise of so-called “free speech”, did: cement blind people’s place in Hell by giving them the most Godless pornography ever put on paper.  Now there are probably a couple of idiots saying, “but, Billy, there ain’t no pictures so it can’t be that bad.”  Well, take a look at this –

braille_playboy

A page from braille Playboy describing a lesbian four-way
involving blasphemous uses Christian symbols and multiple
instances of the Lord’s name taken in vain.

That combined with interviews with Jimmy Carter and Gore Vidal make this an immediate one-way ticket to Hell.

And makes David Odgen the second most dangerous man in America next to Barak Osama Homo Bin Laden!

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon The Good News!

It ain’t every Californian that’s a murderous, gay, nazi cannibal.  I ain’t saying that most of ’em ain’t, I’m just saying that they ain’t infected everybody yet and we still gotta chance to make sure that when Jesus come back He ain’t gotta be scared that when He gets to California that some homo don’t try to kill him and/or have intercourse with him.  That’s why I used to call Prop 8 the Protect Jesus Prop.  It’s the homo marriage thing, too, but homo marriage leads to homo children and  we know that you get to the second or third generation or homo that they get more and more strong like vampires do.

I’m putting this up as proof that us Christian ain’t nothing to do with hate and that we love homos enough to tell ’em that they’re gonna burn in Hell if they don’t stop hating American, whining like sissies and plotting to kill every policeman and government official in the United States of America.

I’m just glad these fine Christians had the GUTS to stand up for what’s right, unlike that fruitcake Rick Warren who sold out Jesus just so he could have gay sex with Homobama.

God is Love!
BBN

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Stop Monkey-itis! Help Me Get To Austin!

With lie-beral defeato-crats getting ready to “celebrate” (ie – have butt-sex because of) Charles Dumb-win’s birthday, no place in our grand and glorious country is safe.  Least of all, Austin, TX where they’re planning to hold some kinda all-night orgy featuring – you guessed it – Richard Zimmerman.  This Zimmerman guy is prolly more dangerous than watching all the episodes of Will And Grace back to back cuz he got that hypnotism thing on his lower lip and you can’t take yer eye off it and wind up think his songs are funny rather than a direct message from Satan.

So I need to get down there and, if not stop that show, then at least get in there and tell the crowd what GOD wants ’em to know – THAT WE DON’T COME FROM MONKEYS!  Not now.  Now then.  Not never!

So click on the PayPal thing over there on the right (haha!) and let the world know if your Anti-monkey  or Super Anti-monkey!  Do it now!  I gotta be in Austin by 2/15 or that part of Texas might as well be given back to the Mexicans!

God is Love!
BBN

Print Friendly, PDF & Email

postheadericon Repeal The 22nd Amendment NOW!

We got just about 2 weeks to “git ‘er done” and repeal the 22nd amendment to let President Bush win the glorious War On Terror!  Y’all need to download the petition and get everybody to sign it.   And to answer yer question – God’s will is gonna get done but that don’t mean that we should let these lie-berals punch us in the face.  You don’t stand in front of a truck and hope that God’s gonna stop it before it hits ya.

God is Love!
BBN

Print Friendly, PDF & Email
Help Me Help Jesus Help You
Amount:

Website(Optional):
Tell Me Wh You Love America!
Billy Bob Neck’s Hour Of Bein’ Good
Billy Bob Neck's Hour of Bein' Good Sundays @ 2pm EST on Blog Talk Radio Billy Bob Neck's Hour Of Bein' Good

NO SECULARISTS OR LIE-BERALS!

Blog Talk Radio
Supporting The Mission!
Categories
Search